Značaj komunikacije za poslovni uspeh preduzeća u uslovima globalizacije

Authors

  • Ivana Đelošević Akademija strukovnih studija kosovsko metohijska, Odsek Peć u Leposaviću Author
  • Branka Spasojević Akademija strukovnih studija kosovsko metohijska, Odsek Peć u Leposaviću Author

DOI:

https://doi.org/10.5937/ekonsig2102001D

Keywords:

komunikacija, preduzeće, globalizacija, informacija, poruka, poslodavac

Abstract

Globalizacija je društveni fenomen sa širokim implikacijama. Ona menja izgled sveta ali i način na koji mi gledamo na svet. Navodi nas, hteli mi to ili ne da živimo radikalnije, brže, otvorenije i da se stalno prilagođavamo okruženju koje se menja. Ostvarivanje superiornih poslovnih performansi u globalnoj sredini vezano je za uvažavanje i prilagođavanje novim izazovima i trendovima. Sasvim je jasno i sigurno da od dobre komunikacije i pregovaračkih sposobnosti zavisi donekle da li će preduzeće ostvariti poslovni rast. Brojne delatnosti u savremenom poslovnom sistemu isključivo se zasnivaju na dobroj komunikaciji, gde strane koje učestvuju u komunikacionom procesu moraju poznavati poslovne sposobnosti, tržište, želje i stil ponašanja. Sa komunikacijom započinje i završava se poslovna saradnja. Ona je osnova za rast i razvoj preduzeća.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Aaker, D., Kumar, V., Day, G. (2008) Marketinško istraživanje. Beograd: Ekonomski fakultet

Bovee, C.L., Thill, J.V. (2012) Savremena poslovna komunikacija. MaTe d.o.o

de Bussy, N., Ewing, M., Pitt, L. (2003) Stakeholder theory and internal marketing communications: A framework for analysing the influence of new media. Journal of Marketing Communications, Issue 9, str. 147-161

Ilić, S. (1997) Psihologija potrošača. Beograd: Izdavačka agencija Draganić

Kotler, F., Vong, V., Sonders, Dž., Armstrong, G. (2007) Principi marketinga. Beograd: Mate

Lehman, C., Dufrene, D. (2015) Poslovna komunikacija (BCOM). Beograd: Data status

Mcdaniel, C., Hair, J., Lamb, C. (2013) Marketing. Beograd: Data status

Milovanović, S. (2017) Svet poslovne komunikacije. Beograd: Akademska misao

Milovanović, S., Jovanović, Z. (2018) Uvod u poslovnu komunikaciju. Beograd: Anademska misao

NLP Institut (2021) Važnost vešte komunikacije. httns://www.nlninstitut.com/vaznost-veste-komunikaciie/

Ognjanov, G. (2013) Marketinške komunikacije. Beograd: Ekonomski fakultet

Solomon, M., Bamossy, G., Askegaard, S., Hogg, M.K. (2015) Ponašanje potrošača. Zagreb: Mate

Downloads

Published

2021-12-31

How to Cite

Značaj komunikacije za poslovni uspeh preduzeća u uslovima globalizacije . (2021). Ekonomski Signali: Poslovni Magazin, 16(2), 1-10. https://doi.org/10.5937/ekonsig2102001D

Most read articles by the same author(s)

Similar Articles

1-10 of 29

You may also start an advanced similarity search for this article.