Vol. 9 No. 2 (2014): Ekonomski signali: poslovni magazin

Published: 2014-12-31

Articles

  • Značaj razvoja prodaje u izgradnji brenda privatnih zdravstvenih ustanova u Republici Srbiji

    Željko Jović (Author)
    1-12
    DOI: https://doi.org/10.5937/ekonsig1402001J
  • Sajamski nastup kao ključni oblik unapređenja prodaje u interorganizacionom okruženju

    Željko Dević , Zoran Papović (Author)
    15-32
    DOI: https://doi.org/10.5937/ekonsig1402015D
  • Proces izgradnje brenda

    Slaviša Milić (Author)
    33-47
    DOI: https://doi.org/10.5937/ekonsig1402033M
  • Uticaj kulture kao marketinškog faktora na ponašanje potrošača

    Ivana Đelošević , Branka Spasojević (Author)
    49-61
    DOI: https://doi.org/10.5937/ekonsig1402049D
  • Međunarodni aspekt upravljanja ljudskim resursima - poslovni slučaj kompanije 'Rapp Marine Group' u Srbiji

    Vladimir Maksimović (Author)
    63-83
    DOI: https://doi.org/10.5937/ekonsig1402063M
  • Finansijski izveštaji u funkciji menadžment odlučivanja

    Mirjana Mrvaljević , Sanja Dobričanin , Jasminka Đuricanin (Author)
    85-103
    DOI: https://doi.org/10.5937/ekonsig1402085M
  • Savremeni koncepti obračuna troškova - osvrt na specifičnosti ABC metode

    Radmila Trklja , Milan Trklja (Author)
    105-122
    DOI: https://doi.org/10.5937/ekonsig1402105T
  • Tehnološki razvoj i znanje kao izvori povećanja konkurentske prednosti u Srbiji

    Zoran Milićević , Violeta Milićević , Ljiljana Arsić (Author)
    123-135
    DOI: https://doi.org/10.5937/ekonsig1402123M
  • Posledice globalnih trgovinskih i finansijskih disbalansa u savremenoj ekonomiji

    Mladen Perić , Radenko Marić (Author)
    137-148
    DOI: https://doi.org/10.5937/ekonsig1402137P
  • Unapređenje konkurentnosti malih i srednjih preduzeća i preduzetnika kroz klastersko povezivanje

    Vladimir Mitrović , Ivana Mitrović (Author)
    149-167
    DOI: https://doi.org/10.5937/ekonsig1402149M
  • Analiza IS-PC-MR modela kao osnovnog instrumenta savremene makroekonomije

    Ljubina Kalinić (Author)
    169-190
    DOI: https://doi.org/10.5937/ekonsig1402169K